Over CSU, jouw schoonmaakbedrijf. Missie visie creator innovatieve duurzame toekomst

Samen werken aan een fijne en hygiënische werk- en leefomgeving. Door scherper, slimmer en schoner te zijn. Dát is wat wij doen.

Een schone omgeving is meer dan een glimmende vloer of een fris toilet. Een écht fijne omgeving doet iets met ons. Het zorgt voor geluk, een gastvrij gevoel, productiviteit, inspiratie en energie. Maar bovenal zorgt het voor een opgeruimd hoofd. Mensen die zich fijn en veilig voelen in hun omgeving: dáár draait het voor ons om.

Scherper. Slimmer. Schoner.

Om werk- en leefgeluk iedere dag weer een beetje beter te maken, innoveren we. Voor ons geen probleem. Want innoveren zit in ons DNA. Zo zijn we scherper, slimmer, schoner. Scherper op de kansen van morgen. En altijd bedachtzaam of iets slimmer kan. Zodat de toekomst iedere dag schoner, en daarmee fijner en gezonder wordt.

CSU in 1 minuut

Benieuwd hoe we samen met jou verder kijken? Bekijk de CSU Brandmovie.

Brandmovie CSU - Scherper. Slimmer. Schoner.

CSU, jouw schoonmaakpartner

Onze 15.000 collega’s maken het verschil

Voor jou en alle mensen om je heen. Zij staan aan de basis van jouw prettige omgeving én van de nieuwste innovaties. Daarom gaan wij voor duurzaam werkgeverschap.

Onze opdrachtgevers

ATOS - opdrachtgever CSU
Monuta - opdrachtgever CSU
Centraal Orgaan opvang asielzoekers
Equans - opdrachtgever CSU
LambWeston - opdrachtgever CSU
Yuverta - opdrachtgever CSU

Missie

Wij zijn CSU. Een mensgerichte organisatie met een vaak verrassende en innovatieve aanpak. Steeds streven we ernaar om samen slimme manieren te vinden voor facilitaire vraagstukken van morgen en overmorgen.

Wij hebben een scherpe visie op de ontwikkeling van schoonmaak en lopen voorop in de vernieuwing en verduurzaming daarvan. Daardoor realiseren wij de positieve impact voor onze mensen, klanten, het milieu en de maatschappij. Samen scherp op een schonere wereld!

Visie

De toekomst maken we samen. Wij gaan voor een wereld die we met elkaar schoonmaken en schoonhouden. Dagelijks werken we aan het creëren van nieuwe perspectieven voor gezonde, gastvrije en gelukkige werk- en leefomgevingen. Creatief en het liefst met anderen die onze nieuwsgierigheid en verbeeldingskracht delen.

Als voorloper jagen wij open samenwerking en innovatie aan door co-creatie met klanten en partners in de facilitaire keten. We ontwikkelen de technologische en sociale antwoorden van morgen. Zodat mens en technologie elkaar versterken en sociale en ecologische uitdagingen van vandaag, niet door worden geschoven naar de volgende generaties.

kantoor-1-1000-x-1000-1

Door en voor onze mensen

Een gezonde, gastvrije en gelukkige werkomgeving creëren. Dat begint bij onszelf. We investeren daarom in onze medewerkers en voeren een diversiteits- en inclusiviteitsbeleid. Zodat iedereen zich gewaardeerd, uitgedaagd en geprezen voelt.

Dat is volledig in lijn met hoe onze oprichter Cor van der Heijden het in 1968 voor zich zag. Hij droomde ervan dat zijn bedrijf zou uitgroeien tot een bedrijf met 100 medewerkers, waar een prettige werksfeer op plek één staat. Nu, jaren later, zijn we al tien keer uitgeroepen als gecertificeerd Top Employer Nederland en zijn we bovendien, opnieuw, verkozen tot nummer één schoonmaakdienstverlener en schoonmaakpartner van Nederland [MT500 onderzoek, 2023]. In 2020 beloonde Hare Majesteit Koningin Máxima ons zelfs met de Koning Willem I-prijs, de bekroning voor moedig, veerkrachtig en duurzaam ondernemerschap. Dat maakt ons trots. Nog meer over CSU? Bekijk het jaarverslag.

Corporate Governance

Het dagelijks bestuur bewaakt onze cultuur en houdt zicht op onze visie. Ook bepaalt zij strategie en beleid.

Directie

Onze organisatiestructuur zorgt voor korte lijnen en snelle besluitvorming. CSU is landelijk actief. Naast het hoofdkantoor in Uden hebben we 7 businessunits.

CSU contact