Nicolien Peters eerste Directeur Start-Ups bij CSU

Nicolien Peters is begin januari benoemd tot Directeur Start-Ups bij Total Care B.V. Deze bestaat uit de afzonderlijke bedrijven CSU (schoonmaak), Tzorg (thuiszorg) en Zizo (particuliere schoonmaak en gemaksdiensten).

Deze nieuwe functie is een toevoeging aan de organisatie met als doel om de vernieuwende diensten met meer tijd en aandacht te laten groeien, verder door te ontwikkelen én om nieuwe combinaties toe te voegen. Ook de bestaande activiteiten van het in 2022 gelanceerde Zizo en de activiteiten vanuit CSU in Beyond Eyes komen onder de aansturing van Nicolien Peters.

Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur: ‘Met de komst van Nicolien zetten we als eerste in onze branches een volgende stap met een directeur Start-Ups om onze ambities kracht bij te zetten. Deze keuze past bij wie we zijn en willen zijn: een creator met ondernemersgeest en koplopersambitie. We boren nieuwe markten aan en introduceren nieuwe en slimmere dienstverlening. Klanten willen we verrassen en bedienen met frisse concepten en innovatieve diensten die we ontwikkelen in bestaande en nieuwe markten. We doen dit creatief en het liefst met anderen die onze nieuwsgierigheid en verbeeldingskracht delen. Innoveren is samen experimenteren. Dus staan we open voor slimme co-creaties en jagen we deze aan. Met Nicoliens expertise en ervaring kunnen we met voldoende aandacht, aansturing en commerciële slagkracht verder bouwen aan samenwerking met partners in onze bestaande en nieuwe start-up activiteiten.’

Nicolien Peters heeft een brede achtergrond door operationele en commerciële directiefuncties, binnen en buiten de facilitaire branche en leidde als zelfstandig ondernemer een aantal jaren haar eigen HR-bedrijf. De laatste 4 jaar was ze Business Unit Directeur bij Embrace Hospitality Services, onderdeel van Facilicom Group. Eerder werkte ze o.a.15 jaar in diverse functies binnen Tempo-Team Group, had haar eigen HR Consultancy bureau en was ze bestuurder bij AB Werkt. Nicolien is tevens sinds 2020 commissaris bij Agruniek Rijnvallei (AR).

Nicolien Peters eerste directeur Start-Ups bij CSU