Meer dan 20 interactieve sessies met toonaangevende sprekers en organisaties tijdens de Innovatie Boost, hét facility event

De ontwikkelingen in de facilitaire branche gaan razendsnel door corona, krapte op de arbeidsmarkt, digitalisering en de focus op duurzaamheid. De veranderende kijk op thuiswerk, gebouwgebruik en hybride workplace management leiden tot nieuwe uitdagingen in diverse branches. Welke invloed heeft thuiswerken op de werkplekbeleving? En met welke slimme oplossingen creëren we een veilige, productieve én leuke werkomgeving? Mis het niet en laat je door CSU inspireren tijdens hét online facility event voor innovatie en inspiratie. Na het succes van de online CSU Innovatie Boost in 2021 gaan we dit event herhalen! Een week lang gidsen we je online door het snel veranderende facilitaire werkveld.

CSU Innovatie Boost 2022

Van 7 tot en met 11 februari 2022 organiseren we weer meer dan 20 interactieve sessies, samen met tientallen toonaangevende sprekers en organisaties. Diverse professionals uit de facilitaire wereld aan klant- en leverancierszijde brengen de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom innovatie en duurzaamheid. We durven wel te stellen dat we hier hét online facility event voor innovatie en inspiratie organiseren. Je ontvangt praktische inzichten en tips voor vandaag en morgen.

Stel zelf je programma op maat samen

Kies de onderwerpen van jouw aandachtsgebieden, bijvoorbeeld:

Nog meer inspirerende sessies

Schrijf je nu kosteloos in

Vele inzichten over de hele set aan veranderingen in het facilitaire werkveld komen aan bod. Voor het volledige programma en aanmelden klik je op de onderstaande button. Deelname is voor jou als gewaardeerde relatie kosteloos, omdat wij erin geloven dat je vernieuwen samen doet.