CSU tot 2030 schoonmaakpartner van de Johan Cruijff ArenA en sponsor van AFC Ajax

CSU blijft de komende 7 jaar schoonmaakpartner van de Johan Cruijff ArenA (JCA) en AFC Ajax. CSU continueert de werkzaamheden in het stadion en op Sportcomplex De Toekomst. Tegelijkertijd blijft CSU Official Sponsor van Ajax. De contracten hebben een looptijd tot medio 2030. CSU is een bekende partner en is al vanaf 1996 verbonden aan de Johan Cruijff ArenA en al vanaf 1989 partner van Ajax.

Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur, tekende recent de nieuwe overeenkomsten. “CSU is trots dat we de duurzame samenwerking met de Johan Cruijff ArenA en Ajax langdurig voortzetten. Daar spreekt vertrouwen en waardering uit voor onze medewerkers en onze aanpak. De relatie is warm en het partnerschap geeft veel aanknopingspunten om op duurzaam, sociaal en technologisch gebied verder te innoveren.

In de nieuwe overeenkomst met de Johan Cruijff ArenA biedt CSU een schoonmaakaanpak waarbij een positieve bijdrage aan duurzaamheid, vitaliteit en sociale en technische innovaties centraal staan. “De duurzaamheidsambities van het stadion zijn groots. In 2030 wil Johan Cruijff ArenA sámen met haar partners Net Positive zijn en CSU committeert zich hier graag aan en deelt die ambitie. We kijken verder dan alleen technische innovaties en creëren ook sociale impact. Samen gaan we op weg naar een sportieve en vitale toekomst.”

Klik hier voor het bericht van Ajax over de nieuwe sponsorovereenkomst.

Klik hier voor het bericht van Johan Cruijff ArenA over de nieuwe schoonmaakovereenkomst.