CSU nieuwe schoonmaakpartner FC Twente

Sinds 1 september 2023 is CSU de nieuwe schoonmaakpartner van FC Twente. Partijen gaan een samenwerkingsovereenkomst aan voor de duur van drie seizoenen. Daarmee wordt CSU verantwoordelijk voor de schoonmaak in en rondom De Grolsch Veste.

In een eerdere periode was CSU ook verbonden als schoonmaakpartner aan FC Twente. Beide partijen gaan opnieuw de samenwerking aan. Daarmee neemt CSU de rol van schoonmaakpartner bij de club over van Asito.

Marco Behrens, Manager Commerciële Zaken: “In een eerdere periode hebben FC Twente en CSU al langdurig samengewerkt. We kennen elkaar daardoor goed. CSU is een betrouwbare partner, die zorgt voor een fijne en hygiënische werk- en leefomgeving. Dit gaan ze de komende drie seizoenen ook in De Grolsch Veste realiseren. Wij zijn trots dat CSU opnieuw de schoonmaakpartner is van FC Twente.”

Patrick de Groot, Businessunit Directeur CSU Noordoost & Zuid Nederland: “CSU is erg trots om, na een korte afwezigheid, weer actief te zijn bij FC Twente in de Grolsch Veste. CSU doet veel op schoonmaakgebied en sponsoring bij de top voetbalclubs in Nederland en FC Twente past daar uitstekend bij. Daarnaast heeft CSU in de regio Twente veel klanten en dat groeit ieder jaar flink.  Dan is een wedstrijd in de Grolsch Veste met voorafgaand een heerlijke lunch of diner bij Cook & Play een mooie gelegenheid om onze relaties te onderhouden. Dus nogmaals dank aan de directie en management van FC Twente voor het gestelde vertrouwen.“

CSU nieuwe schoonmaakpartner FC Twente 800×500-1