CSU neemt schoonmaakbedrijf Robedo Cleaning over

CSU neemt schoonmaakbedrijf Robedo Cleaning over 1700×400

Schoonmaakbedrijf CSU neemt per 27 februari de schoonmaakactiviteiten over van Robedo Cleaning uit Echt. Robedo Cleaning werkt voor 400 opdrachtgevers op 1200 werklocaties. De circa 100 medewerkers treden in dienst bij CSU. De overname van deze activiteiten sluit goed aan bij de keuzes en strategie van CSU.

Robedo Cleaning zocht voor de verkoop van haar klantenportefeuille een kwalitatieve en betrouwbare overnamepartner met regionale dekking in Limburg. In CSU vond het familiebedrijf een gerenommeerde en gerespecteerde marktpartij met ruime ervaring in grote overnametrajecten en met voldoende borging en toekomstperspectief voor klanten en medewerkers.

CSU hecht veel waarde aan een soepele overgang voor alle medewerkers van Robedo Cleaning. Alle medewerkers gaan in lijn met de Wet Overgang Van Onderneming (WOVO) geheel over naar CSU. Bij de transitie behouden de 100 medewerkers dezelfde arbeidsvoorwaarden en rechten en plichten.

“Deze overname past goed bij onze strategie. Met onze ruime ervaring met soortgelijke overnametrajecten kunnen we activiteiten met oog voor klant en medewerkers integreren in onze bestaande organisatie. CSU investeert vooruitstrevend in digitalisering en innovatie en de persoonlijke, klantgerichte benadering heeft de hoogste prioriteit”, zegt Ward Kolman, Business Unit Directeur Zuid CSU.

Robedo Cleaning levert voornamelijk enkelvoudige schoonmaakdiensten met name in Limburg. De betrokken klanten en medewerkers zijn inmiddels geïnformeerd over de overname.