CSU lanceert De Complimentenboom

Lancering CSU Complimentenboom op Dag van de Schoonmaker_warm hart_duurzaam werkgeverschap_sociale innovatie

Vandaag op de Dag van de Schoonmaker staan we extra stil bij onze schoonmaakkanjers. Om ze in het zonnetje te zetten en onze waardering uit te spreken, lanceren we de CSU Complimentenboom!

Een schouderklopje, compliment of bedankje voor je inzet … Waardering is prettig. Elke dag zorgen onze schoonmaakmedewerkers voor een hygiënisch schone en frisse werkomgeving. Dat wordt enorm gewaardeerd en dat laten we onze collega’s graag weten.

Je compliment of bedankje persoonlijk overbrengen, lukt niet altijd. Je ziet die persoon eigenlijk nooit, je hebt geen contactgegevens, de groep die je wilt bedanken is te groot of je bent bang dat het verkeerd overkomt.

Zonde, want die complimentjes en bedankjes maken iemands dag. Wil jij je waardering voor onze schoonmaakmedewerkers op een laagdrempelige manier uiten? Dat kan via de CSU complimentenboom! We hangen de boom graag vol met jullie complimenten en bedankjes om zo samen onze waardering te uiten voor onze schoonmaakkanjers.

Hoe werkt het?

Klik hier en plaats je compliment nu zelf in onze boom.