Lees meer
Duurzaamheid Persbericht Innovatie
CSU en BOMA verlengen samenwerking: Transparantie en duurzaamheid voorop
Op 12 november ging de nieuwe campagne ‘Deel de taal van ons thuis’ live. Met deze campagne willen Brainport Eindhoven, PSV, CSU en andere partners binnen het Brainport-partnership aanmoedigen hoe taal kan helpen om verbinding te versterken. Want taal is meer dan woorden, het is de manier waarop we elkaar begrijpen, samenwerken en onderdeel worden van elkaars leven.
Als we allemaal een stapje extra zetten door wat vaker Nederlands te spreken of iemand de ruimte te geven om te oefenen, zorgen we ervoor dat iedereen zich hier sneller thuis kan voelen. Of dat nu op de werkvloer is, op het sportveld, in de supermarkt om de hoek, óf terwijl je samen een wedstrijd van PSV kijkt, in de kroeg of in het Philips Stadion. Elke poging om elkaar te verstaan brengt ons dichter bij elkaar.
Bij CSU werken collega’s van 130 verschillende nationaliteiten. Op Eindhoven Airport zie je dat letterlijk terug: op de naambadges van schoonmaakmedewerkers staan vlaggetjes die aangeven welke talen zij spreken. Reizigers kunnen zo hun vraag aan de juiste persoon stellen. Iedereen voelt zich welkom met nét dat beetje extra.
Ook collega’s Shirley (objectleider) en Thaisa (schoonmaakmedewerker) werken op Eindhoven Airport. Bekijk de campagne ‘Deel de taal van ons thuis’ hieronder.
Benieuwd naar wat wij nog meer doen om verbinding te maken met taal? Je leest het hier.