Collega’s in de spotlight bij sponsoring ‘Het Geluid’

Ook dit jaar zetten we onze eigen CSU collega’s in de spotlight. Angela, Nabila, Angel en Dilek vertellen in de spots hoe trots ze zijn om voor CSU te werken. En wij vertellen hoe trots we zijn op al onze medewerkers én op het feit dat we opnieuw zijn verkozen tot de nummer één partner in schoonmaak.

‘Samen zijn we 1 team. Samen zijn we 1’. Dit zeggen Angela, Nabila, Angela en Dilek in onze nieuwe spots. “Iedere dag is anders”, vertelt Angela over het werk. “Mensen met problemen nemen je in vertrouwen. Angel voegt toe wat het werk voor hem zo mooi maakt: “We zijn een team, samen. We lossen het allemaal samen op!” Met de spots van deze vier bedanken we alle collega’s, en de rest van Nederland.

Mooie prijzen voor een scherp gehoor

Vandaag start op radiozender Qmusic de actie ‘Het Geluid’. CSU sponsort opnieuw dit spannende radiospel waarin een scherp gehoor mooie prijzen kan opleveren. Vorig jaar won Amanda in de radioshow van Domien ruim 35.000 euro. Toen was het geluid – heel toepasselijk – een stofveger die in een blik werd geschoven. Luister je mee? Wie weet ben jij de volgende winnaar!

Win een uitje voor je team

We zijn trots dat we tot de nummer één van Nederland zijn verkozen in de facilitaire dienstverlening. Dat konden we alleen maar bereiken met de beste mensen, en daar willen we al onze collega’s voor bedanken.

We zetten daarom een positieve actie op waarmee iedereen leuke prijzen kan winnen en op pad kunt gaan met zijn of haar collega’s. Iedere twee weken delen we een winactie op onze social mediakanalen. Maak bekend waarom juist jouw team een topteam is, en wie weet win je een uitje voor jou en je teamgenoten. Hopelijk kunnen we snel weer samen op pad!

Bekijk en beluister de spots op www.csu.nl/qmusic. Hier vind je ook meer informatie over de winactie.

Q-Music zet CSU collega’s in de spotlight. Angela, Nabila, Angel en Dilek