Ongediertebestrijding

Er is niets vervelender dan overlast door ongedierte. Of het nu gaat om muizen, vliegen, ratten, houtwormen of zilvervisjes. Ook schimmels en mollen zorgen voor vervelende situaties. Het ongedierte brengt niet alleen schade aan het gebouw, maar verslechtert ook de hygiëne. Schakel daarom CSU in voor de ongediertebestrijding. Wij vertrekken pas zodra alle ruimtes grondig schoon zijn. Vraag meteen een vrijblijvende offerte op maat aan voor de mogelijkheden.

Hoe ongedierte bestrijden?

Dankzij een jarenlange ervaring met ongediertebestrijding gaan onze schoonmakers de ongewenste dieren te lijf volgens de verplichte richtlijnen en protocollen. Allereerst stelt CSU een plan op met een risico-inventarisatie. Vervolgens gaan onze schoonmakers aan de slag om het plan uit te voeren. Hoe het ongedierte te bestrijden, hangt af van het soort ongedierte. Onze schoonmakers kiezen bijvoorbeeld voor mechanische bestrijding met ratten- en muizenvallen of fysische bestrijding door een lage of hoge temperatuur of wisseling in de luchtvochtigheid. Het gebruik van chemische bestrijding gebeurt alleen als andere methoden geen gewenst resultaat opleveren.

Is ongediertebestrijding verzekerd?

Met ongedierte en schimmels in het bedrijfspand is het van belang dat je direct actie onderneemt. Is de ongediertebestrijding verzekerd? In de meeste gevallen is dit niet het geval. Muizen of ratten die de isolatie wegvreten zodat lekkage ontstaat of zilvervisjes die boeken en schilderijen aantasten? Meestal moet je dit soort schade zelf betalen. Door tijdig in te grijpen, voorkom je ernstige schade en hoge ongediertebestrijding kosten. Met onze uitstekend geschoolde schoonmakers verloopt de ongediertebestrijding snel en daadkrachtig. Bovendien hebben zij ook een signaleringsfunctie. Ze bestrijden niet alleen de ongewenste dieren die al aanwezig zijn, maar geven advies over het beperken van te verwachte ongedierte in de toekomst.

Wat zijn de kosten van Ongediertebestrijding?

Je zoekt een schoonmaakbedrijf dat scherper, slimmer en schoner werkt. CSU denkt met je mee en zorgt dat het ongedierte zo snel mogelijk verwijderd is. Voorkom hoge kosten voor schade en vraag direct een offerte aan voor ongediertebestrijding kosten bij CSU.

Wil je eerst liever iemand spreken? Neem dan contact met ons op.