Facilitaire Coalitie csu_samen scherp_duurzame samenwerking

Een soepele samenwerking maakt werken leuker én doelgerichter en levert het beste resultaat op. Onze Facilitaire Coalitie verbindt facilitaire dienstverleners.

Een optimale ketensamenwerking in jouw branche

Fijn samenwerken op de werkvloer levert je meer op dan je misschien denkt. Van catering tot schoonmaak en van beveiliging tot afvalverwerking. De Facilitaire Coalitie helpt jouw organisatie aan een duurzaam samenwerkingsverband tussen verschillende facilitaire dienstverleners. Zodat jij een positieve (sfeer)beleving creëert bij klanten, collega’s en bezoekers.

Hoe? Door een integraal samenwerkingsmodel, dat begeleid wordt door de Facilitair Verbinder. Een onafhankelijke aanjager, motivator en – logischerwijs – verbinder. Onze werkwijze zorgt voor samenhang in processen, planningen en taken. En voor samenhang onderling. Omdat je kan meekijken met andere afdelingen en zo leert van anderen. Het resultaat? Samenwerken wordt écht samen werken.

facilitair-verbinder-coalitie-keten-samenwerking-csu

Zo gaan we van start

De perfecte ketensamenwerking bouwen we zorgvuldig op, aan de hand van een stappenplan.

• In de voorbereidingsfase maken we onder andere kennis, plannen we partnerbijeenkomsten op strategisch niveau en stellen we een samenwerkingsconvenant op.
  • In de beheerfase plannen we onder andere kick-off sessies, zetten we in op onboarding en doen we een nulmeting.

De FIT Challenge

De wereld om ons heen verandert continu. Hoe blijf je dan als flexibel facilitair team meebewegen? Met de Facilitair Interactief Team (FIT) Challenge, een spel dat facilitaire teams fit maakt en houdt. Doorloop samen de reis van gebruikers en ervaar hun gevoel. Wat zien, ruiken en horen ze? Tijdens een bordspel leggen we alle opvallendheden op tafel. Zo werken we spelenderwijs aan de totaalbeleving van jouw pand.

De Facilitaire Coalitie aan het werk

Hoe ziet facilitaire ketensamenwerking er nu uit in de praktijk? Bij De Haagse Hogeschool werken we samen met onze facilitaire partners – De Haagse Coalitie. Een mooi voorbeeld van een Facilitaire Coalitie op locatie. Bekijk de video.

Facilitaire Coalitie csu_samen scherp_duurzame samenwerking
Een team dat zich continu ontwikkelt, de sleutel naar succes_CSU Innovatie Boost

De Facilitaire Coalitie bij Avans Hogeschool

In deze video van de CSU Innovatie Boost nemen we je mee in hoe Avans Hogeschool met behulp van de Facilitaire Coalitie hun duurzaamheidsbeleid nastreeft. Waarin facilitair medewerkers zich continu ontwikkelen.

Interesse in de Facilitaire Coalitie of wil je meer informatie ontvangen?

Laat je gegevens achter via het formulier en wij nemen contact met je op.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.