betrokken medewerker gehandicaptenzorg schoonmaak csu

Een schone, veilige omgeving is cruciaal in de gehandicaptenzorg. Samen met een lach en een praatje zijn onze mensen een onmisbare schakel.

Schoonmaak in gehandicaptenzorg

Natuurlijk, grondig schoonmaken staat bij ons op de eerste plek. Ook in de gehandicaptenzorg. Want mensen met een beperking hebben baat bij een fijne, veilige en gezonde leefomgeving. Maar nergens is de omgang met bewoners zo belangrijk als bij jou, in de gehandicaptenzorg. Jouw cliënten moeten zich fijn voelen bij onze schoonmaakmedewerkers, en andersom. Er moet zo nu en dan tijd zijn voor extra persoonlijke aandacht. Want een fijne leefomgeving draait niet alleen om schoon. Ook om elkaar.

Effectieve aanpak

Dat neemt niet weg dat onze schoonmaakmedewerkers precies weten hoe ze op een effectieve manier woongroepen moeten schoonmaken. Door ervaring, kunde én slimme oplossingen. Met innovaties als Hi Five, voor datagedreven schoonmaak, en de BubbleFlush maken we het werk makkelijker en efficiënter. En met Localogic grijpt je personeel niet meer mis op medische hulpmiddelen. Samen maken we de wereld iedere dag een beetje mooier. Voor jou, voor jouw medewerkers, voor jouw cliënten en voor onszelf.

Meta Boelens Branchemanager Zorg

Schoonmaak in de zorg: onze kracht

Maar hoe doe je dat? Meebewegen en innoveren? Dat begint bij ervaring en passie. Onze mensen volgen intern een opleiding speciaal gericht op de zorg. Zij voelen zich dan ook thuis in de zorg. Dat zie je terug in hun gastvrijheid, betrokkenheid en professionaliteit. Maar zij weten ook wat er speelt in de branche, op jouw werkvloer. Met die inzichten creëren we – samen – slimme technologische en facilitaire oplossingen om steeds effectiever te werken en zorgkosten te verlagen. Proactief, inspirerend en op maat.en in de week.

Professionele warme schoonmaak gehandicapten zorg csu

CSU contact