Onze vriendelijke en gastvrije schoonmaakmedewerkers zorgen met schoon en veilig station dan reizigers zich prettig en welkom voelen.
Een fijne reis met het openbaar vervoer begint al op het station. Ontdek hoe onze flexibele schoonmaakmedewerkers zorgen voor een opgeruimde en frisse omgeving.
Stations zijn drukbezochte knooppunten. Een schoon en verzorgd station draagt niet alleen bij aan de uitstraling van de locatie, maar is ook belangrijk voor de gezondheid en veiligheid van de reizigers. Onze schoonmaakmedewerkers snappen dat als geen ander. Zij zorgen ervoor dat reizigers zich welkom en prettig voelen.
Hoe? Door een persoonlijke touch. Omdat onze mensen jouw locatie snel eigen maken, kennen ze de mensen die vaak aanwezig zijn en weten ze welke plekjes meer aandacht verdienen dan andere. Ze anticiperen op drukte, schakelen snel bij onverwachte vervuiling en nemen verantwoordelijkheid omdat jouw locatie hún werkplek is. Die betrokkenheid zie je terug in de sfeer van het station: het is er fris, verzorgd en gastvrij. Zo zorgen we voor een schoon station dat niet alleen prettig voor reizigers is, maar ook fungeert als een visitekaartje voor de stad of het dorp.
Het schoonmaken van een station doe je niet even tussendoor. Uit ervaring weten we dat er meer nodig is voor een fijne reisbeleving bij reizigers. Daarom worden onze schoonmaakmedewerkers opgeleid met een oog voor hygiëne. Zij reinigen toiletten, ruimen vuilnis op, houden openbare ruimtes fris en letten op bijzondere objecten zoals (rol)trappen. Dat doen we alle dagen van het jaar, dus ook tijdens feestdagen.
Om zo efficiënt met de tijd om te gaan, werken we datagedreven. Zo kan het zijn dat we op sommige stations meer aandacht besteden aan de vloer, en op andere stations juist aan de trappen. Daarbij maken we zo veel mogelijk gebruik van slimme innovaties. Dankzij onze stoommachines kunnen we bijvoorbeeld effectief en snel kauwgom verwijderen. En zien we bijzonderheden, zoals graffiti of complexe storingen? Dan haken we onze specialistische collega’s aan om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen.
Wij zijn er als organisatie om je zo veel mogelijk te ontzorgen. Daarom houden we de lijntjes met je graag kort. Voor de start van een samenwerking overleggen we onder andere hoe vaak we overleggen en hoe het werk opgeleverd zal worden. Daarna gaan onze specialisten voor je aan de gang. En is er iets aan de hand of wil je iets overleggen? Dan staat de projectmanager voor je klaar.