Al voor de 13e keer is CSU trotse sponsor van het populaire radiospel Het Geluid op Qmusic. Na het succes van vorig jaar herhalen we deze hartverwarmende campagne. Ook dit jaar zijn de kinderen van onze schoonmaakcollega’s de grootste sterren in de spotjes en video’s rondom Het Geluid. De reacties vorig jaar waren zo positief! En kinderlijke verwondering verveelt natuurlijk nooit.
Didi (10 jaar), Jessy (6 jaar), Jaymian (11 jaar) en Steffie (5,5 jaar) mochten allemaal een dagje met hun papa of mama mee naar het werk. In de radiospotjes vertellen ze zelf over hun ervaringen. Je hoort ze vanaf 26 augustus iedere dag op Qmusic, zolang het radiospel ‘Het Geluid’ loopt.
Naast de radiospots zijn er op alle locaties korte video’s opgenomen. Ook die zijn vanaf dinsdag 26 augustus weer te bewonderen op onze socialmediakanalen. Zo versterken beeld en geluid elkaar: je ziet wat je hoort, en hoort wat je ziet.
Met de verschillende opnames doorkruisen we ons werkveld: zo reisden we naar Groningen via Amsterdam weer terug naar Brabant, en bezochten we achtereenvolgens een universiteit, eventlocatie, kantoor en pret- en vakantiepark. Hoe kijken kinderen naar het werk van hun ouders? Vanuit hun belevingswereld worden verschillende elementen uit ons mooie en belangrijke schoonmaakvak belicht.