Vandaag bracht Koningin Máxima een werkbezoek aan CSU op het hoofdkantoor in Uden. Het bezoek is onderdeel van de Koning Willem I Prijs, die we eind 2020 wonnen. Wat was het een bijzondere dag! Een eer voor ons als bedrijf, maar zeker ook voor al onze medewerkers. Schoonmaak en hygiëne is enorm onder de aandacht gekomen door de coronacrisis en het bezoek van Koningin Máxima is daar een extra bijdrage aan. Haar oprechte betrokkenheid en belangstelling is een mooie blijk van waardering.

Na een gesprek met de Raad van Bestuur kreeg Koning Máxima een rondleiding door het bedrijf waarbij o.a. CSU’s innovatie-initiatieven centraal stonden. Zo demonstreerde schoonmaakmedewerker Laila Lachman de BE Clean app en vertelde collega Elke Wirtz over opleiden met virtual reality. Kos Fourkiotis lichtte toe hoe CSU slimme samenwerking opzoekt zowel in- als extern en Cas van Striep sprak over duurzaamheid initiatieven.

Sociale innovaties kwamen aan bod in persoonlijke verhalen van schoonmaakmedewerkers. Zoals dat van Dora Valerio over het effect van schuldhulpverlening via CSU’s Budgetcoaching. Brigitte Robben – winnaar van ‘Het Beste Idee’ – vertelde over haar ervaring met deze schoonmaakwedstrijd.

Blik met ons mee terug op deze bijzondere dag

Bekijk de compilatievideo voor een (sfeer)impressie van het bezoek.

csu-bezoek-koningin-maxima-min