Home > Nieuws > MT500: CSU opnieuw nummer 1 schoonmaak

MT500: CSU opnieuw nummer 1 schoonmaak

Donderdag 23 Juni 2022

Schoonmaakbedrijf CSU is volgens MT/Sprout opnieuw de beste schoonmaakpartner van Nederland. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Management Team (MT500), een lijst van de 500 Nederlandse bedrijven met de beste reputatie in het bedrijfsleven.

Graag bedanken we iedereen die op ons gestemd heeft. We zijn trots op deze notering en dat we het verschil maken door bij onze kern te blijven: “De wereld schoner maken”. Esmée Ficheroux, lid Raad van Bestuur CSU: “Ons vakgebied is nog lang niet uitontwikkeld. We zoeken continu naar kansen om te innoveren. Met als doel onze goede marktpositie te behouden en uit te bouwen. Hierbij focussen we op de door ons gekozen SDG’s.” Benieuwd naar de hele visie? Je leest het hier.

MT500

De MT500 is een jaarlijks onderzoek naar de reputatie van Nederlandse bedrijven onder managers, beslissers en leidinggevenden. Het onderzoek wordt uitgevoerd middels een peer-to-peer-beoordeling. Dat houdt in dat de respondenten alleen een oordeel vellen over bedrijven uit hun eigen branche. De uitvoering van het onderzoek lag in handen van het Amsterdam Centre of Business Innovation van de Amsterdam Business School (Universiteit van Amsterdam).

Woordvoerder
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl

Nieuwsbrief

Altijd scherp op het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief van CSU.