Hij is er weer! Het Benchmarkonderzoek Facilitaire Innovatie 2021

Eind 2019 gaf 80% van de facilitair managers aan actief bezig te zijn met innovatieve toepassingen. Maar hoe is dat nu? Kiezen we in deze uitdagende tijd voor bestaande oplossingen of gebruiken we juist steeds vaker innovaties op gebied van facilitair management?

CSU onderzoekt met de Nationale Benchmark Facilitaire Innovatie 2021 hoe toonaangevende organisaties vernieuwing toepassen in een wereld die geregeerd wordt door COVID-19 en de bijbehorende maatregelen. In hoeverre zetten bedrijven een volgende stap in duurzaamheid, hospitality en workplace management? En welke impact heeft corona op de introductie en het gebruik van innovatieve toepassingen en concepten?

Het onderzoek vindt voor het derde jaar op een rij plaats en biedt inzicht in de wijze waarop innovaties op gebied van facilitair management een bijdrage leveren aan de uitdagingen van elke organisatie. Bent u benieuwd naar uw positie ten opzichte van uw vakgenoten?