Facilitaire hulp met de CSU Uit-Kijk Gids

uit-kijk-punten-gids-website

Uit-kijk Punten! Net als de ‘1.5 meter samenleving’ een nieuw begrip. Uit-Kijk Punten zijn de hygiënepunten of contactpunten in en rondom een gebouw waar veel mensen samenkomen of die veel worden aangeraakt.

Via oppervlakken kunnen virussen, zoals COVID-19, zich verspreiden. Om dit te voorkomen moeten we allemaal onze normale manier van doen, tijdelijk, loslaten. Dit is niet altijd gemakkelijk. We zijn immers graag gastvrij, afstand houden druist tegen onze natuur in. En zonder erbij na te denken is het lichtknopje indrukken, nou eenmaal de normaalste zaak van de wereld. Daarom maakten we de CSU Uit-Kijk Gids. Deze gids wijst u de weg langs alle aandachtspunten voor een veilige klantreis in en om uw gebouw. Laat geen Uit-Kijk Punt aan uw aandacht ontsnappen en borg daarmee een veilige terugkeer van uw medewerkers, gasten en bezoekers. Met de Uit-Kijk Gids maken we mensen bewust(er) van gedrag op een leuke en positieve manier als uw medewerkers en bezoekers weer naar kantoor komen.

Download de Uit-Kijk Punten Gids hier.