Home > Nieuws > CSU sluit aan bij Partnerfonds Brainport

CSU sluit aan bij Partnerfonds Brainport

Vrijdag 13 Januari 2023

Als maatschappelijk betrokken organisatie willen wij een bijdrage leveren aan het financieel weerbaar maken van mensen in de Brainportregio en helpen bij het bestrijden van laaggeletterdheid.

‘Wij zijn al een tijd bezig met het verbeteren van het fysiek, mentaal en financieel welbevinden van onze eigen werknemers. Die kennis willen we nu graag delen. Natuurlijk hopen we ook te leren van de andere partners’ zegt Esmee Ficheroux.

Op donderdag 12 januari ondertekenden Esmee Ficheroux, lid van de raad van Bestuur van CSU en Staf Depla, voorzitter van Partnerfonds Brainport, de samenwerkingsovereenkomst.

Partnerfonds-voorzitter Staf Depla is blij met de nieuwe loot aan de stam: ‘Binnen Partnerfonds Brainport gaat het niet om praten, maar om resultaten. We willen dat iedereen die in de economisch succesvolle Brainportregio woont, daarvan mee kan profiteren. CSU neemt veel kennis en ervaring mee die kan helpen om dat doel te bereiken.’

Woordvoerder
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl

Nieuwsbrief

Altijd scherp op het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief van CSU.