Home > Nieuws > CSU opnieuw nummer 1 in schoonmaak

CSU opnieuw nummer 1 in schoonmaak

Vrijdag 05 November 2021

Service Management publiceert ieder jaar het omzetoverzicht van Nederlandse schoonmaakbedrijven, een belangrijk onderdeel van het marktonderzoek. Daarin wordt de behaalde omzet door schoonmaakbedrijven in het afgelopen jaar inzichtelijk. Die plaatst Service Management in een ranglijst én vergelijken ze met het voorgaande jaar. We zijn trots dat we (gebaseerd op de omzet over 2020) opnieuw koploper zijn!

Waardering

Vooruit ga je nooit alleen, maar altijd samen. Ons ondernemerschap en innovatieve, gastvrije en mensgerichte aanpak leidde ook in het bijzondere en bewogen jaar 2020 tot veel vertrouwen bij onze opdrachtgevers. We willen onze collega’s, klanten, leveranciers en partners ontzettend bedanken voor hun vertrouwen, betrokkenheid en inzet. Zonder hen hadden we dit resultaat niet kunnen behalen.

Verhaal achter de cijfers

Benieuwd naar het verhaal achter de cijfers? John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur CSU: "Het is onze ambitie om onderscheidend te zijn op het thema duurzame inzetbaarheid." Een uitgebreid visie artikel volgt binnenkort. Lees hier alvast de samenvatting van de visie van de top 5.

Woordvoerder
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl

Nieuwsbrief

Altijd scherp op het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief van CSU.