CSU Innovatie Boost: let’s innovate together

csu-innovatie-boost-ws

De ontwikkelingen in de facilitaire branche staan nooit stil. Covid-19, digitalisering en duurzaamheid geven een veranderende kijk op gebouwgebruik en workplace management. Welke invloed heeft thuiswerken op de werkplekbeleving? En met welke oplossingen creëren we een veilige, productieve én leuke werkomgeving, ook na Covid-19?

Online kennissessies, keynotes, best practices en meer

Tijdens de CSU Innovatie Boost gidsen we je een week lang online door het snel veranderende facilitaire werkveld. We verzorgen interactieve sessies samen met toonaangevende sprekers en organisaties. Professionals uit de facilitaire wereld, universitaire onderzoekers, gedragswetenschappers, productontwerpers en trendwatchers schuiven aan. Je hoort de nieuwste trends en ontwikkelingen rondom innovatie en duurzaamheid met de vertaalslag naar diverse branches. Met hét facility event voor innovatie en inspiratie krijg je praktische inzichten en tips voor vandaag en morgen.

Lees hier meer voor de CSU Innovatie Boost en meld je aan.