Home > Nieuws > CSU blijft koploper in schoonmaak

CSU blijft koploper in schoonmaak

Vrijdag 03 Juni 2022

Service Management publiceert ieder jaar het omzetoverzicht van Nederlandse schoonmaakbedrijven, een belangrijk onderdeel van het marktonderzoek. Daarin wordt de behaalde omzet door schoonmaakbedrijven in het afgelopen jaar inzichtelijk. Die plaatst Service Management in een ranglijst én vergelijken ze met het voorgaande jaar. We zijn trots dat we (gebaseerd op de omzet over 2021) opnieuw koploper zijn!

Waardering

Graag bedanken we iedereen die zich inspant om dit mogelijk te maken, collega’s, klanten, leveranciers en partners. We zien mooie samenwerkingen tussen de operatie, stafafdelingen en met klanten. Ongelooflijk om te zien hoeveel veerkracht en energie er in ons familiebedrijf zit.

Verhaal achter de cijfers

Een belangrijk onderdeel van het marktonderzoek is het omzetoverzicht. Maar we zijn vooral trots op onze innovatieve oplossingen voor overmorgen. Vraagstukken van vandaag doorschuiven naar de volgende generatie? Dat past niet bij ons. We voelen nú de verantwoordelijkheid. John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur: “Samen met klanten en leveranciers bekijken we hoe we elkaars duurzaamheidsdoelstellingen kunnen versterken en hoe we schoonmaak duurzamer kunnen maken.” Lees er meer over in het visieverhaal.

Benieuwd naar het volledige onderzoek en de cijfers? Deze bekijk je hier.

Woordvoerder
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl

Nieuwsbrief

Altijd scherp op het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief van CSU.