CSU biedt inhoud en inspiratie op de WorkPlace Xperience 2024

CSU Workspace Xperience Event

Ook dit jaar is CSU aanwezig op het WorkPlace Xperience Event, op dinsdag 16 en woensdag 17 april in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam. We hebben weer een interessant programma klaarstaan.

Podcast Sustainable Hero Talks

Op onze stand inspireert Niels van Geenhuizen, manager duurzaamheid CSU, je met zijn gasten twee dagen lang in een prikkelend podcastprogramma. Onder de naam Sustainable Hero Talks ontvangt hij aan zijn ronde tafel verschillende experts uit alle hoeken van het facilitaire werkveld. Dat ziet er als volgt uit:

Dinsdag 16 april

10:15 Duurzaam aanbesteden: een zegen of een vloek?

11:30 Gaan mobiliteit en werkplek hand in hand?

12:30 Inloopspreekuur voor Sustainable Heroes (in opleiding)

13:00 Hoe richt je duurzame afvalinzameling in?

14:30 Smaakvol duurzaam: verantwoorde catering

Woensdag 17 april

10:30 Duurzame schoonmaak: waar hebben we het over?

11:30 Van afval naar stijl: upcycling in kantoorinrichting

12:30 Inloopspreekuur voor Sustainable Heroes (in opleiding)

13:30 Keynote Niels van Geenhuizen: Jij bent de Sustainable Hero @ work

14:30 Hoe maken circulaire middelen jouw werkplek duurzamer?

15:30 Innovatieve ideeën voor een duurzame werkomgeving

Niet alleen kun je op de stand meeluisteren en vragen stellen, er komen ook allerhande concrete maatregelen voorbij die je morgen direct kunt implementeren in je eigen organisatie. De gesprekken worden ook opgenomen en zijn later terug te luisteren als podcasts.

Alles over duurzame schoonmaak

Daarnaast vertellen onze collega’s op de stand je aan de hand van real-time dashboards ook graag alles over:

• Green & Social Impact, voor het meetbaar en inzichtelijk maken van de duurzame en sociale impact van schoonmaak op jouw locatie;
  • Hi Five, onze datagestuurde manier van schoonmaken;
  • Onze circulaire handschoenen Gloovy Eco Gloves, 50% duurzamer dan de standaard;
  • Chemievrij schoonmaken met ozonwater en de BubbleFlush;
  • Onze circulaire werkkleding met de hoogste Fair Wear-certificering.

Over de WorkPlace Xperience 2024

Het thema dit jaar is Heroes @ Work. Helden tonen lef, daadkracht en doorzettingsvermogen. Zij laten zich niet uit het veld slaan bij tegenslag en blijven hun ambities nastreven. Ook helpen ze anderen om het bijltje er niet bij neer te gooien en het vuur weer aan te wakkeren. Deze stappen zijn essentieel om een duurzame werk- en leefomgeving te creëren. Deel kennis met managers in facility, vitaliteit, HR, real estate, mobiliteit en huisvesting en laat je verrassen en inspireren.

Keynotes

Spraakmakende keynotes zijn dit jaar Ranomi Kromowidjojo, Richard van Hooijdonk, Marianne Timmer, Ernst-Willem van Drumpt en Jan Gerard Hoendervanger. Ook onze eigen collega’s Niels van Geenhuizen en Marise Pieter staan op het podium.

Dinsdag 16 april van 14:00 tot 14:40 uur op podium Nexus:
Marise Pieters – Mens versus technologie: hoe maken we gebouwen samen slimmer vanuit menselijk oogpunt

Woensdag 17 april van 13:30 tot 14:00 op podium Gaia:
Niels van Geenhuizen – Jij bent de Sustainable Hero @ Work

CSU Smart Solution of the Year 2024

Als CSU zijn we trotse sponsor van de Smart Solution of the Year Award. Samen met Smart WorkPlace zijn we ook dit jaar weer op zoek naar de beste duurzame innovaties in producten of diensten in de werkomgeving met Diane van Dijk, commercieel directeur CSU, als juryvoorzitter. Op dinsdag 16 april wordt de award uitgereikt tijdens de Gold Party waar je als bezoeker van harte welkom bent! Geniet van een gezellige borrel met muziek, met om 16 uur Ranomi Kromowidjojo en om 16:45 de uitreiking van de awards.

Lees meer over de CSU Smart Solution of the Year.

Ons motto is: niet wachten, nu doen. Aan welke knoppen ga jij draaien om een duurzame en gezonde werkomgeving te creëren? We verwelkomen je graag!

Wil je erbij zijn? Mail marketing@csu.nl.