Home > Nieuws > Complimenten voor John van Hoof: de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving

Complimenten voor John van Hoof: de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving

Woensdag 10 Juni 2020

De FMN (Facility Management Nederland) schreef een mooie gastcolumn: "Corona kills Calimero". John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur, kreeg complimenten voor de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving. 

Nu de eerste stappen op weg naar het nieuwe normaal zijn gezet, is het mogelijk om een korte balans op te maken voor de facilitaire wereld. Conclusie: het minderwaardigheidscomplex is weggespoeld door de coronacrisis. Groot compliment voor alle facilitaire professionals en een grote stap voor de sector. Enkele facilitaire trots-momenten uit de afgelopen drie maanden:

  • Schoonmaker, beveiliger en IT’er werden officieel erkend als ‘een onmisbare facilitaire of ondersteunende functie’.
  • Technisch medewerkers / logistiek medewerkers die in ziekenhuizen in een heel kort tijdsbestek afdelingen hebben omgebouwd tot extra intensivecareafdelingen en schoonmaakmedewerkers die onmisbaar waren om ruimtes weer schoon te maken voor nieuwe patiënten.
  • Heel kantoorwerkend Nederland kon binnen een week overschakelen van kantoor naar thuiswerken en de meeste kantoren zijn – ondanks dat de grote kantoren pas 1 september open gaan – nu al klaar voor het anderhalve-meter-kantoor.
  • Alle facilitaire deelsectoren, van catering, beveiliging, schoonmaak, hospitality, workplace tot afvalverwerking, die in recordtijd de anderhalve-meter-protocollen op orde hadden.

Zonder andere bedrijven tekort te doen, maar CSU heeft met John van Hoof in deze crisis wel de prijs gewonnen voor de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving. Betrokken, open en bijzonder effectief. En wat te denken van de landelijke tv-campagnes met onder andere de #respectvoorbeveiligers van de Nederlandse Veiligheidsbranche. Het slimme ondernemerschap van Hutten om onder andere verse soepen en ragouts te gaan verkopen via de COOP-supermarkten… En ook mooi, maar van andere orde: ons World Workplace Europe-congres werd van een evenement in De Kromhouthal omgetoverd tot een virtual event, maar wist toch 600 webinar-deelnemers te boeien!

Lees hier het hele artikel.

Meer informatie
Woordvoerders
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl
06 13227833

Gerline Capellen

Specialist Marketing,
Communicatie en PR
Gerline.Capellen@csu.nl
0413-285261

Nieuwsbrief

Altijd scherp op het laatste nieuws? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief van CSU.