Complimenten voor John van Hoof: de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving

John van Hoof, voorzitter RvB CSU, kreeg complimenten van FMN voor meest effectieve communicatie naar medewerkers, klanten en samenleving.

De FMN (Facility Management Nederland) schreef een mooie gastcolumn: “Corona kills Calimero”. John van Hoof, voorzitter Raad van Bestuur, kreeg complimenten voor de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving.

Nu de eerste stappen op weg naar het nieuwe normaal zijn gezet, is het mogelijk om een korte balans op te maken voor de facilitaire wereld. Conclusie: het minderwaardigheidscomplex is weggespoeld door de coronacrisis. Groot compliment voor alle facilitaire professionals en een grote stap voor de sector. Enkele facilitaire trots-momenten uit de afgelopen drie maanden:

Zonder andere bedrijven tekort te doen, maar CSU heeft met John van Hoof in deze crisis wel de prijs gewonnen voor de meest effectieve communicatie naar zowel medewerkers, klanten als samenleving. Betrokken, open en bijzonder effectief. En wat te denken van de landelijke tv-campagnes met onder andere de #respectvoorbeveiligers van de Nederlandse Veiligheidsbranche. Het slimme ondernemerschap van Hutten om onder andere verse soepen en ragouts te gaan verkopen via de COOP-supermarkten… En ook mooi, maar van andere orde: ons World Workplace Europe-congres werd van een evenement in De Kromhouthal omgetoverd tot een virtual event, maar wist toch 600 webinar-deelnemers te boeien!

Lees hier het hele artikel.