Home > Jaarverslag 2021

Jaarverslag 2021

De reis van CSU

Vol trots kijken we terug op 2021. Het tweede jaar waarin Corona ons wederom voor flinke uitdagingen stelde. En zeker weer een jaar waarin het vertrouwen van onze klanten, partners en medewerkers van onschatbare waarde was.

Met een duurzaam personeelsbeleid, ondernemerszin en de inzet van innovatieve technologische hulpmiddelen, hebben we als familiebedrijf onze koers voortgezet als klantgerichte ondernemer. Het werkbezoek van Koningin Maxima op 20 april was een hoogtepunt. Dit eervolle bezoek dankten we aan de Koning Willem I Prijs die we in 2020 ontvingen.

Maar bovenal versterken we elkaar. Dat geloven we niet alleen, dat weten we inmiddels ook. Van medewerkers tot klanten, van partners, leveranciers tot de maatschappij. Samen maken we CSU en hielden we CSU relevant. Dit heeft zich dan ook weer in prachtige prijzen vertaald, zoals 'Partner of Choice’ volgens Facto, het Top Employer-certificaat en natuurlijk onze nummer 1-positie in de MT500 Facilitaire Dienstverlening.

In dit jaarverslag nemen we je mee naar 2021, de reis van CSU. Met trots delen we je waar ons hart ligt én waar we ons hard voor maken.

Bekijk het Jaarverslag 2021