Home > Jaarverslag 2020

Jaarverslag 2020

Een bekroond jaar voor ons ondernemerschap en onze veerkracht

In het jaarverslag 2020 blikken we terug op misschien wel het meest bewogen jaar in de 52-jarige geschiedenis van CSU. Het jaar waarin de coronacrisis grote impact had op onze medewerkers, onze klanten en onze organisatie. Tegelijkertijd ook het jaar waarin het besef en belang van schoonmaken snel is gestegen. Juist nu kan CSU haar waarde tonen en worden schoonmaak en hygiëne in een heel ander perspectief gezet.

Ons ondernemerschap en onze veerkracht leidde ook in een bijzonder jaar tot mooie, grote en kleinere successen. Zo zijn we er met een innovatieve, gastvrije en mensgerichte aanpak in 2020 opnieuw in geslaagd om vele opdrachtgevers te behouden en onze klantportefeuille verder uit te breiden. Onze drive voor het allerbeste vertaalde zich ook in trots makende prijzen, zoals de eerste positie in de MT500-categorie ‘Facilitaire dienst¬verlening’ en nummer 1 ‘Partner in schoonmaak’ van Facto. Maar de Koning Willem 1 Prijs vormde natuurlijk de kroon op ons werk.

Lees in het jaarverslag meer over alle successen die we samen met alle medewerkers, opdrachtgevers en partners behaalden.

Bekijk het Jaarverslag 2020