Desktop header intellibot slim duurzaam schoonmaken nieuwe csu.nl 1700×400 (13)

Samen veranderen we de toekomst. Bijvoorbeeld met de Intellibot, de zelfstandig functionerende schrobmachine. Duurzaam en arbeidsvriendelijk.

De zelfstandig functionerende schrobmachine

Gastvrijheid is nét zo belangrijk als een schone ontvangstruimte. Daarom zijn we continu op zoek naar innovaties die zwaar en repeterend schoonmaakwerk kunnen automatiseren, zoals de Intellibot. Deze zelfstandig functionerende schoonmaakrobot ondersteunt onze medewerkers door de regelmatig te schrobben, grote vloeroppervlaktes te reinigen. Met 15 sensoren en een 360 graden view vindt hij zijn weg in jouw kantoor of hal helemaal zelf. En dat maakt dat onze schoonmaakmedewerkers zich kunnen focussen op het verbeteren van de totaalbeleving binnen je locatie. Met persoonlijk contact, met oog voor detail en vooral met een glimlach.

Samen water besparen

Het gebruik van de Intellibot levert je niet alleen een schone vloer op, het helpt je ook maatschappelijk verantwoord te ondernemen. De Intellibot reinigt namelijk tot wel 900 vierkante meter per uur en gebruikt daarvoor maar liefst 90% minder water. Efficiënt én milieubewust dus.

Intellibot maakt efficient schoon 800x500

De Intellibot voor jou

Als voorloper innoveren we ook onze innovaties. Om de innovatie steeds verder te ontwikkelen. Of om de innovatie op meerdere plekken toe te kunnen passen. Zo ontstonden ook de zusjes van de Intellibot: Cobi 18 en Ella Robot.

• Cobi 18, de extra compacte schrobzuigmachine. Inzetbaar op iedere locatie;
  • Ella Robot, de schoonmaakrobot met menselijke eigenschappen. Hospitality staat bij haar extra hoog in het vaandel.

Meer weten?

Benieuwd hoe Intellibot werkt en hoe het jouw organisatie verder helpt? We beantwoorden graag je vragen.

Neem contact op met Innovatie