Home > Innovatie > Intellibot

Intellibot

Innovaties maken het werk leuker en uitdagender. Daarom volgen we de technologische ontwikkelingen op de voet en onderzoekt CSU alle mogelijke toepassingen voor in de schoonmaakbranche.
Zo introduceerden we al in 2015 als eerste Nederlandse schoonmaakbedrijf een robot op de werkvloer, de Swingobot uit de Intellibot-lijn; een zelfstandig functionerende schoonmaakrobot die schoonmaakmedewerkers ondersteunt bij zwaarder en repeterend werk. Onze medewerkers kunnen daardoor tijd en aandacht besteden aan zaken die niet kunnen worden geautomatiseerd, zoals het bijdragen aan meer hospitality-gerichte activiteiten.

Minder waterverbruik
Voor regelmatig te schrobben grote vloeroppervlakten levert de inzet van een schrobzuigmachine veel voordeel op. In de vorm van efficiency, maar ook op het gebied van milieubesparing: de Intellibot verbruikt tot wel 90% minder water. De te programmeren Intellibot heeft 15 sensoren en een 360˚ view en werkt geheel zelfstandig. Door de Intellibot te programmeren vindt de machine zelf zijn weg in een kantoor of hal, zonder schade te veroorzaken. De robot maakt het mogelijk 900 vierkante meter vloer per uur te reinigen.

CSU Robotica Roadshow
De Intellibot heeft het land doorkruisd tijdens onze Robotica Roadshow. Tijdens deze tour konden onze relaties de schoonmaakrobot in werking zien op uiteenlopende klantlocaties.
Bekijk hieronder per locatie hoe de Intellibot daar gepresteerd heeft, luister naar de ervaring van klanten of bekijk de compilatie: Robotica Roadshow Aftermovie.

CSU's Robotica Roadshow: Intellibot on Tour - FC Twente
CSU's Robotica Roadshow: Intellibot on Tour - RAI
CSU's Robotica Roadshow: Intellibot on Tour - Makro Vianen
CSU's Robotica Roadshow: Intellibot on Tour - Universitair Sport Centrum
CSU's Robotica Roadshow: Intellibot on Tour - Koning Willem I College

Meer weten?
Benieuwd hoe deze schrobzuigmachine op uw locatie ingezet kan worden? Neem gerust contact met ons op via innovatie@csu.nl, we vertellen u graag meer.