Ieder nadeel heeft zijn voordeel. Die wijsheid geldt zeker voor gebeurtenissen die een grote impact hebben op ons dagelijks leven. Neem de coronapandemie. Onze ervaringen met hygiëne en schoonmaak in die periode heeft ons nieuwe inzichten gegeven. Aan de hand daarvan ontwikkelden we vernieuwende oplossingen voor veilige en gezonde leer-, werk en recreatieomgevingen.

Innovaties voor de werkomgeving van de toekomst

Sinds de uitbraak van corona is voor veel mensen de manier waarop we werken veranderd. Waar en wanneer je werkt, stem je af op je agenda en je privéleven. Daardoor is het kantoor meer een ontmoetingsplek geworden. Hoe zorg je voor een gastvrij en hygiënisch kantoor voor bezoekers? En hoe maak je de combinatie van thuis en op kantoor werken mogelijk met oog voor de gezondheid van je collega’s? Laat je inspireren door de CSU Werkplek Pocket, de gids die in het teken staat van de werkomgeving van de toekomst.

Hygiëne op de werkplek

Voldoende frisse lucht, dat is in ieder geval belangrijk op elke werkplek. Daarmee verklein je de kans op de verspreiding van virusdeeltjes. Je leest er alles over in onze whitepaper Ventilatie.

Verder hebben we een aantal handige middelen om je collega’s een schone werkplek te bieden. Zoals de Werkplekhygiënewijzer. Met dit eenvoudige en doeltreffende instrument vind je snel een schone, en dus veilige werkplek. Ook kunnen je collega’s gebruik maken van een persoonlijke hygiënekit.

Hygiene wijzer werkplek schoon innovatief

Schoonmaak en corona

Het maatschappelijke leven gaat inmiddels weer zijn normale gangetje, er zijn op dit moment geen coronamaatregelen. Juist daarom lopen we nu weer meer risico om besmet te raken. Het is belangrijk om alert te blijven. Ons Corona Opfrisprotocol helpt je hierbij. En met onze nudging communicatiemiddelen stimuleer je jouw werknemers tot veilig gedrag op de werkvloer.

Bekijk ook onze CSU Uit-Kijk Gids. Deze gids wijst de weg langs alle aandachtspunten voor een veilige klantreis in en om het gebouw. Met de Uit-Kijk Gids maken we mensen bewust(er) van gedrag op een leuke en positieve manier. Houd er rekening mee dat niet alles uit deze gids meer helemaal van waarde zal zijn.

Meer weten?

We beantwoorden graag je vragen.

Contact opnemen