Home > Hospitality

Hospitality

Een vriendelijke medewerker maakt het verschil

CSU is uw kennispartner bij het ondersteunen van de hospitality. We doen dat al bij vele organisaties in allerlei sectoren. Door te kiezen voor gastheerschap van CSU krijgt schoonmaak een gezicht. Persoonlijke schoonmaak met een glimlach. Een getrainde hospitality of facility medewerker levert meerwaarde en is een aansprekend visitekaartje voor uw werknemers, gasten en bezoekers. Onze hospitality medewerkers hebben een open en vriendelijke houding, representatieve werkkleding en verzorgde werkwagens en materialen.

Gastheerschap is groots, maar zit in kleine dingen. Het draait om proactief werken, met oog voor detail en persoonlijk contact. Denk aan een begroeting, het wijzen van de weg of het openhouden van een deur. De in gastheerschap opgeleide medewerkers voelen zich persoonlijk verantwoordelijk voor de totaalbeleving op uw werkvloer. Met op maat gemaakte werkprogramma’s, diverse kwaliteitsbelevingsmetingen en hospitality tools verbeteren we onze diensten en hoe die worden ervaren. Door u en uw medewerkers, maar ook uw gasten, bezoekers en cliënten. We streven uiteraard naar uw maximale tevredenheid!

Bekijk ons Inspiratie magazine

Hospitality is steeds meer onderdeel van schoonmaak. Hoe gaat dat er het komende jaar uitzien? En hoe zorg je ervoor dat je de verwachtingen overtreft? Diane Van Dijk (directeur commercie & hospitality CSU) en Laura de la Mar (eigenaar van Gastvrijheid in Bedrijf) spraken erover met Service Management Nederland. Lees hier het artikel “Schoonmaakmedewerkers zijn de sfeermakers van het pand”.

Dag vol inspiratie

Omdat hospitality in ons bloed zit, organiseren we jaarlijks een inspirerende dag vol gastvrijheid. Op 11 november 2021 vond de achtste editie plaats, weer fijn live.

Voor een impressie van het Hospitality Congres bekijk je de video Hospitality Congres 2021. Of lees het verslag van deze dag.

Positieve beleving

CSU biedt meer dan hospitality diensten alleen. Een positieve beleving wordt namelijk versterkt als de samenwerking tussen facilitaire dienstverleners optimaal is. Daarbij kan CSU helpen met de Facilitaire Coalitie. De Facilitaire Coalitie helpt jouw organisatie om een duurzaam samenwerkingsverband tussen verschillende facilitaire dienstverleners tot stand te brengen. Hoe we dat doen lees je hier.

Meer weten?

Bekijk alle video's over hospitality

Of neem contact op via hospitality@csu.nl