schoonmaak zorg tandarts huisarts

Patiënten of cliënten helpen. Dat doe je in een schone omgeving. Want schoon is de basis. Zeker in de zorg. Wij maken schoon met oog voor jou.

Schoonmaak andere zorgcategorieën

Een schone omgeving betekent een prettige, hygiënische en fijne omgeving. Zeker in de zorgbranche. Tuurlijk, schoon is prettig. Maar binnen de zorg is schoon de basis. Denk aan  huisartsenpraktijken, tandartspraktijken, laboratoria en wijkcentra. Goede hygiëne betekent dat jouw medewerkers veilig kunnen werken. En dat patiënten of cliënten veilig kunnen worden geholpen. Schoon is een grote verantwoordelijkheid, een verantwoordelijkheid die onze schoonmaakmedewerkers motiveert iedere dag met een scherp oog schoon te maken.

Wanneer het jou uitkomt

Tijdens een consult of behandeling is privacy belangrijk. Logisch. Daarom passen wij ons aan aan jou, je medewerkers en je cliënten en patiënten. Door mee te denken en door flexibel te zijn. Samen komen we tot een planning en takenpakket waarmee we iedereen tegemoet komen. Zodat we zeker weten dat de hygiëne én privacy altijd gewaarborgd is.

Meta Boelens Branchemanager Zorg
Professionele schoonmaak in de zorg csu
Zorg branche professionele schoonmaak csu

CSU contact