Home > Win Qmusic actie

Win Qmusic actie

CSU sponsort opnieuw Het Geluid, het spannende radiospel van Qmusic waarin een scherp gehoor mooie prijzen kan opleveren. Onze boodschap dit jaar? ‘Samen zijn we 1 team. Samen zijn we 1.' Wij zijn namelijk trots op al onze toegewijde medewerkers en (onze) slimme innovaties. CSU is opnieuw verkozen tot beste facilitaire dienstverlener van Nederland. Daar zijn we ook trots op! Collega’s bedankt. Nederland, bedankt.

Maak kennis met onze collega's

Onze schoonmaakmedewerkers zijn de komende weken te horen op Qmusic. Heb jij ze al gehoord? Maak hieronder kennis met Angel, Nabila, Angela, Dilek

Zoals je kunt horen in onze nieuwe radiospot, zijn we door heel Nederland op zoek naar nieuwe collega’s. Dus ook bij jou in de buurt. Goed betaald en lekker dichtbij. Als schoonmaakmedewerker bij CSU zorg je samen voor een schoon Nederland. Wij maken schoon op scholen, vakantieparken, hotels, ziekenhuizen, fabrieken en nog veel meer locaties! Kom jij bij ons team? Bekijk onze vacatures op www.werkenbijcsu.nl.

Doe mee en win

We zijn trots dat we tot de nummer één van Nederland zijn verkozen in de facilitaire dienstverlening. Dat konden we alleen maar bereiken met de beste mensen, en daar willen we iedereen voor bedanken.

Heb jij het leukste team?
Daarom hebben we een leuke winactie de komende weken. Houd onze social media kanalen in de gaten en laat met een foto of filmpje weten waarom jouw team een topteam is. Tag je collega’s en mention ons, dan maak je kans op een Dinercheque, Pluim of Efteling-tickets t.w.v. €250,-. Want wat is er nu leuker dan weer eens samen genieten van een gezellig dagje of avondje uit!

Mentions per kanaal:
Facebook: @CSUcleaning
LinkedIn: @CSU Cleaning Services
Twitter: @CSUcleaning
Instagram: @csuschoonmaak

Voorwaarden winactie

Door deelname aan de betreffende winactie gaat de deelnemer akkoord met onderstaande voorwaarden:

• De deelnemer is verplicht tot het verschaffen van correcte, actuele en complete informatie.
  • De deelnemer maakt kans op één van de acht prijzen, waaronder Dinercheques, Pluimen en Efteling-tickets t.w.v. €250,-.
  • De actie loopt van 2 augustus tot en met 30 september 2021.
  • De winnaars ontvangen persoonlijk bericht.
  • Iedere twee weken worden er twee winnaars bekend gemaakt. Eén prijs wordt verloot onder CSU medewerkers en één prijs wordt verloot onder niet-CSU medewerkers.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • De prijs is persoonsgebonden en staat op naam van de winnaar. De prijs is niet overdraagbaar of uit te keren in geld. Bij weigering of niet aanvaarding van de prijs of de aan de prijsvraag verbonden voorwaarden, zal de prijs niet worden uitgekeerd.
  • De deelnemer geeft toestemming dat CSU beeldopnames (foto en/of video) m.b.t. de winactie via (online) communicatie mag delen.
  • Voor eventuele vragen, klachten of opmerkingen over de winactie kunt u contact op nemen met CSU via marketing@csu.nl.
  • De prijzen kunnen ingewisseld worden zoals in de voorwaarden van de prijzen (Dinercheque, Pluim, Efteling-ticket) staat vermeld.
  • CSU behoudt zich het recht om de actie zonder opgaaf van redenen op ieder moment te beëindigen of de prijzen en/of actieperiode te wijzigen.