Home > Smoothiebar

Win een Smoothiebar!

Al 50 jaar is het een feestje om met én bij CSU te werken. We vieren dit graag samen!
CSU startte recent de winactie Feestje op je werk waarbij heel Nederland kans maakt op mooie prijzen voor op het werk. Deze winactie koppelen we aan CSU’s hernieuwde sponsoring van Qmusic - Het Geluid. Speciaal voor de indirecten medewerkers van CSU geven we een mooie prijs weg: jij en je collega’s maken kans op een lekkere en gezonde smoothiebar op jullie vestiging!

Win een smoothiebar op locatie

Wie lust er nu geen heerlijke, frisse en gezonde smoothie? Trakteer jezelf en je collega's op een gezonde vitamineboost!
Bij CSU vinden we het belangrijk dat jij fris in je werk bent en daar hoort gezonde voeding natuurlijk ook bij. Met het beste fruit, groente, zuivel, sappen en kruiden maakt de bartender ter plekke verse smoothies voor jullie klaar.

Doe mee!

Laat ons weten waarom jij en je collega's deze gezonde en lekkere smoothiebar verdienen. Je kunt deelnemen tot en met 23 september 2018.
Op 24 september maken we de winnaar bekend.

Vul in het formulier hieronder je gegevens en motivatie in en natuurlijk niet te vergeten: een leuke foto van jou en je geweldige collega's!

Werken bij schoonmaakbedrijf CSU. Al 50 jaar een feestje!

Teamfoto uploaden

* Verplicht veld