Home > Sectoren > Voedingsmiddelen > Kwaliteit, regelgeving en milieu

Kwaliteit, regelgeving en milieu

Versterken van uw kwaliteitsketen
Het schoonmaakproces moet naadloos aansluiten op uw productie. Beide processen zijn sterk met elkaar verweven. CSU biedt de hoogtste kwaliteit. Deze kwaliteit wordt dagelijks gemeten. Hiervoor worden de nieuwste technieken gebruikt, zoals de kwaliteitscontrole via de smartphone. Gegevens worden direct verwerkt. Het meetresultaat is beschikbaar voor de kwaliteitsafdeling van de opdrachtgever en CSU verantwoordelijken via een webportal. Het KPI-dashboard geeft direct toegang tot de resultaten en laat trends zien waar direct op ingespeeld kan worden. In de periodieke rapportages kunnen vergelijkingen op locatie- en machineniveau gemaakt worden. Afwijkingen worden direct gesignaleerd en geraporteerd

CSU Food Services stelt complete op maat gesneden reinigings- en desinfecteerprogramma's voor u op. Frequentieschema's worden in nauw overleg met uw kwaliteitsafdeling en de fulltime KAM-medewerker van CSU gemaakt. De werkinstructies zijn toegespitst op uw situatie en organisatie.

Veiligheid en milieu
U treft in CSU een partner die veiligheid en milieu hoog in het vaandel draagt. De projectorganisatie van CSU Food Services is gebaseerd op de VSR-praktijkrichtlijnen. We voldoen in hoge mate aan de in de branche geldende regelgeving, hygiënecode en normen. Dat komt bijvoorbeeld tot uitdrukking in chemie- en waterbesparingen, slimme combinaties van hoge- en lagedrukreiniging en maatregelen die de slijtage van uw machinepark minimaliseren.

Scherp in elk werkveld