schoonmaak vervoer csu

In een schone omgeving voelen reizigers zich prettig. Dat beseffen onze schoonmaakmedewerkers zich. Ontdek onze werkwijze voor vervoer.

Schoonmaak vervoer

Als organisatie in de vervoersbranche zet je je iedere dag in om de reistijd van jouw reizigers zo prettig mogelijk te maken. Met duidelijke reisinformatie en rijden volgens planning bijvoorbeeld. Maar ook een schone omgeving is onmisbaar. Want in een schone omgeving voelen reizigers zich prettig. Dat beseffen onze schoonmaakmedewerkers zich maar al te goed.

Facilitaire dienstverlener voor de vervoerssector

We noemen onszelf een schoonmaakbedrijf, maar we zijn veel meer dan dat. Wij zijn een facilitaire dienstverlener met een helder doel: de werk- en leefomgeving van jou, je medewerkers en reizigers mooier en gezonder maken.

Daarom vernieuwen we. Dag in, dag uit. Die werkwijze leverde ons bijvoorbeeld Hi Five op, een datagedreven manier van schoonmaken en schoonhouden. Of de Facilitaire Coalitie, waarmee we verschillende facilitaire teams zo optimaal mogelijk laten samenwerken. Door te vernieuwen maken we jouw organisatie duurzamer en arbeidsvriendelijker.

schoonmaak openbaar vervoer csu
Professionele Schoonmaak bussen openbaar vervoer csu

CSU contact