schoonmaak sportschool csu

Lekker sporten in de sportschool kan pas in een schone, gezonde omgeving. Ontdek de schoonmaakoplossingen van CSU.

Schoonmaak sportscholen

In de sportschool komen jouw leden even helemaal tot zichzelf. Rennen, bankdrukken, planken of een groepsles volgen. Het is fijn en vooral heel gezond. Maar wat als de sportomgeving niet zo gezond is? Door zweet en bacteriën is hygiëne extra belangrijk in de sportschool. Onze mensen staan iedere dag op om een prettige, veilige en vooral schone sportomgeving te creëren voor mensen die aan zichzelf willen werken. Zodat jij jouw leden een omgeving biedt die niet alleen gezond lijkt, maar ook echt gezond is. Schoon en veilig. Want je wil niet dat je leden ergens over uitglijden

Schoon wanneer het jouw leden uitkomt

Lekker sporten betekent ook dat je niet gestoord wordt door een loeiende stofzuiger of schoonmaakrobot. Onze schoonmaakmedewerkers passen zich aan jou en je leden aan. Zodat we zeker weten dat zij altijd kunnen sporten onder de perfecte omstandigheden.

Met het oog op de toekomst

De sportbranche verandert iedere dag. En wij veranderen mee, samen met jou. Door onze denkkracht te bundelen en te innoveren werken we aan de wereld van morgen. We zorgen met innovaties voor een schoonmaak die effectiever, duurzamer en arbeidsvriendelijker is. Dat helpt jou, jouw leden én onze medewerkers.

CSU contact