recreatie schoonmaak vakantieparken stadions bioscopen csu

Wij voelen ons verantwoordelijk om samen met jou genietmomentjes tot een succes te maken. Ontdek onze slimme schoonmaakoplossingen voor recreatie.

Recreatie schoonmaak

Een weekendje weg naar een vakantiepark waar je lekker gaat zwemmen, bowlen of uit eten, een dag naar het pretpark, live een voetbalwedstrijd bijwonen of al je energie kwijtraken in de sportschool. Het draait op zulke momenten om plezier en even afschakelen. Ook wij voelen ons verantwoordelijk om die genietmomentjes tot een succes te maken. Want écht genieten doe je pas als je – zonder erbij na te denken – op de bank ploft in je vakantiehuis, sport in een schone sporthal of een film kijkt in een frisse bioscoopzaal. Daarom maken we schoon met een scherp oog én een vriendelijke lach. Met onze ervaring, kunde en gastvrijheid dragen wij iedere dag bij aan de totaalbeleving van jouw gasten.

Recreatie schoonmaak op maat: van afvalbeheer tot afwashulp

Het ene vakantiepark, stadion, theater of evenementen locatie is het andere niet. Onze slimme schoonmaakoplossingen zijn daarom breed. Van afvalverzameling en -afvoer, sanitair rondes en veegwerkzaamheden tot groenbeheer, kantooronderhoud en afwashulp. Zelfs voor licht technisch onderhoud zijn wij jouw partner. Zo heb jij geen omkijken naar facilitaire taken, en kan je je volledig focussen op hetgeen waar jij energie van krijgt.

Schoonmaken recreatie
Vakantiehuisje scherper en slimmer schoonmaken met csu

CSU contact