Schoonmaken op een universiteit onderwijs csu

Een universiteit waar studenten het maximale uit zichzelf kunnen halen: daar doen we het voor. Ontdek de schoonmaakoplossingen van CSU.

Schoonmaak universiteit

In een omgeving waar concentratie belangrijk is, is schoon een vereiste. Een schone leeromgeving voelt prettig en leidt niet af. Onze mensen beseffen dat. We weten dat we een onmisbare rol spelen in de ontwikkeling van studenten. Samen met jou creëren we de ideale omstandigheden voor jouw studenten om te studeren. Maar wel op een manier die past bij jouw universiteit. Met onze landelijke dekking, opgeleide medewerkers en duurzame aanpak bewegen we makkelijk met jou mee.

Samen werken aan de groene wereld van morgen

De perfecte leeromgeving, die creëren we het liefst duurzamer en effectiever dan vandaag. Daarom zijn we iedere dag op zoek naar innovaties die ons helpen morgen weer een beetje mooier en beter te maken. Samen met jou, docenten, medewerkers en studenten beantwoorden we de vragen van morgen. Met behulp van gastcolleges, hackathons, stages en bedrijfsbezoeken. Want samen zijn we slimmer. Samen werken we aan een groenere en schonere wereld.

Marjolein Dreef Branchemanager Onderwijs

Een positieve impact

Geen woorden, maar daden. Door krachten te bundelen maakt de facilitaire branche grote stappen. Zo hebben we de schoonmaak van universiteiten zuiniger en effectiever gemaakt dankzij slimme oplossingen. Bijvoorbeeld milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen en -methoden, verantwoord afvalbeheer, Hi Five voor datagedreven schoonmaak en het dashboard ‘Green & Social Impact’ om de impact van onze werkwijze te meten.

schoonmaken universiteit csu
BE Clean datagedreven schoonmaken

Hoe wij impact maken op jouw universiteit

CSU contact