schoonmaak vmbo middelbare school mbo hbo onderwijs csu

Een MBO waar studenten het maximale uit zichzelf kunnen halen: daar doen we het voor. Ontdek de schoonmaakoplossingen van CSU.

Schoonmaak MBO

Schoonmaken in het MBO is een vak apart. Naast ‘gewone’ klaslokalen zijn er talloze praktijklokalen met gereedschappen, medische hulpmiddelen, noem maar op. Alle instrumenten moeten natuurlijk schoon, maar zeker ook veilig zijn. Onze schoonmaakmedewerkers worden opgeleid om zorgvuldig schoon te maken. Zodat jouw studenten in een schone, veilige en fijne leeromgeving kunnen werken aan de toekomst.

Effectief, duurzaam en innovatief

Jij wil zo doelgericht, effectief, duurzaam en het liefst voordelig mogelijk werken. Wij ook. Daarom vragen we ons continu af hoe we jullie leeromgeving duurzaam schoner kunnen maken. Met slimmere en snellere processen. Deze nieuwsgierigheid leverde ons al slimme oplossingen op, zoals PU-coating – voor duurzaam vloeronderhoud – en Hi Five – datagestuurd schoonmaken. Vandaag, morgen en overmorgen werken we aan de antwoorden op nieuwe vraagstukken. Samen met jou.

Benieuwd hoe een van onze opdrachtgevers de samenwerking met CSU ervaart? Bekijk de video.

Samenwerking onderwijs MBO Da Vinci en CSU

Kennis en kansen voor MBO-studenten

Talent vind je overal. Als je het maar tot bloei laat komen. Wij helpen jouw studenten het onderste uit de kan te halen. Met gastlessen en lezingen delen we onze kennis over (innovatief) schoonmaken. Met stages, traineeships, studieprojecten en bedrijfsbezoeken staan we klaar om de blik van jouw studenten te verruimen en jouw curriculum te verrijken. Daarmee helpen we studenten en jou als schoolleiding, maar ook onszelf. Want doordat we met studenten en scholen praten, verzamelen we nieuwe inzichten waarmee we jou en de mensen om je heen kunnen helpen.

Marjolein Dreef Branchemanager Onderwijs
Schoonmaak in het MBO en HBO
Schoonmaken op MBO scholen

Hoe wij impact maken op jouw MBO

• Vinkje als icoon op csu.nl_donkergroen
    Kennisdeling: gastcolleges, duurzaamheidsprogramma met hologram, zwerfvuil, waste-labs, trainingen zoals Training Facilitair Zintuig.
  • Vinkje als icoon op csu.nl_donkergroen
    Optimale Open Dagen: jouw onderwijsagenda vormt de basis voor onze dienstverlening en werkzaamheden. We geven extra aandacht aan belangrijke momenten voor onze opdrachtgevers in het Onderwijs, zoals glas- en gevelreiniging in de weken voor een Open Dag.
  • Vinkje als icoon op csu.nl_donkergroen
    Gedragsbeïnvloeding door de Voting Bin: dé manier om opruimen te stimuleren door een spelelement aan een prullenbak toe te voegen. En Seesoap: zichtbare zeep die het handen wassen makkelijker, leuker en beter maakt.
  • Vinkje als icoon op csu.nl_donkergroen
    PSO-trede 2: Wij zijn gecertificeerd op de tweede trede van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO) en leveren actief een bijdrage aan de werkgelegenheid voor mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt. In 2019 bestond ons personeelsbestand uit 1200 medewerkers met een social-return indicatie.

CSU contact