Home > Sectoren > Kantoren > Overheid

Overheid

Schoonmaak voor overheid door gescreende schoonmakers

CSU is marktleider en schoonmaakpartner voor vele overheden zoals ministeries, gemeentes, provincies, waterschappen, politie, justitie, defensie en detentiecentra. Met dagschoonmaak en een resultaatgerichte aanpak bieden we constante kwaliteit tegen een scherpe prijs. Overheidsinstanties leveren we schoonmaak met betrouwbare en ID-gescreende medewerkers, desgewenst met VOG-verklaring.

Duurzame aanpak

Naast schoonmaak levert CSU hospitality-diensten. Gastheerschap met getrainde, representatieve en gastvrije medewerkers, die bijdragen aan een optimale schoonmaak en klantbeleving. In onze duurzame aanpak -passend bij de Code Verantwoordelijk Marktgedrag- staan kwaliteit en de schoonmaker als mens centraal. In onze werkwijze op basis van de ISO 26000 MVO-richtlijnen is veel aandacht voor goed werkgeverschap en duurzame inzetbaarheid. CSU heeft een zeer hoge social return-inzet van 10%. We voldoen volledig aan de criteria van RVO (Rijksdienst voor Ondernemend Nederland).

Scherp in elk werkveld