Home > Sectoren > Industrie > Farmaceutische industrie

Farmaceutische industrie

Schoonmaak voor de farmaceutische industrie

In de farmaceutsiche industrie is schoonmaak een integraal onderdeel van uw primaire proces, er mogen geen besmettingen optreden door menselijk handelen. Het schoonmaken in de farmaceutische industrie behoort volgens bepaalde normen te gaan. Het schoonmaken van cleanrooms is daarom gebonden aan strenge richtlijnen van de Inspectie voor de Gezondheidszorg op basis van Good Manufacturing Practices (GMP). Er wordt nauwkeurig vastgelegd hoe en onder welke omstandigheden is geproduceerd. Onze medewerkers zijn getraind om schoon te maken in de farmaceutische industrie. Maar niet alleen menselijk handelen vormt een risico. Door luchtverplaatsing kunnen stofdeeltjes, kiemen en sporen op ongewenste plekken terechtkomen. Daarom moeten laboratoria dagelijks of vaker ontsmet worden. Schoonmaak in de farmaceutische industrie behoort nauwkeurig gedaan te worden en we reinigen volgends de normen. Desgewenst reinigt CSU ook uw machines.

Scherp in elk werkveld