Home > Sectoren > Hotels > Werkwijze CSU Hotel Services

Werkwijze CSU Hotel Services

Om betaalbare topkwaliteit te garanderen werkt CSU Hotel Services met gediplomeerde, gekwalificeerde en ervaren housekeepers en supervisors. Uw gasten genieten daardoor altijd van een aangename ambiance. Onze toegevoegde waarde zit ook in hun scherpe oog voor detail. Onze medewerkers denken met u mee over optimale klantbeleving en gastvrijheid. Desgewenst is overname van uw eigen medewerkers bespreekbaar en kunnen wij onder passende condities hen een arbeidscontract aanbieden. Zo kunt u zich helemaal wijden aan het managen van uw hotel.

Eén aanspreekpunt

Omdat kraakheldere communicatie en korte lijnen belangrijk voor u zijn, heeft u één permanent bereikbaar aanspreekpunt voor alle dagelijkse operationele werkzaamheden. Door onze lokale aanwezigheid – met ondersteuning vanuit meer dan 30 CSU regiokantoren door het land verspreid − krijgen uw wensen snel en praktisch invulling.

Comfortabel partnerschap
Of nu alleen behoefte heeft aan ondersteuning op het gebied van management, het inhuren van personeel of een combinatie van deze diensten, CSU Hotel Services heeft altijd een samenwerkingsvorm  waarbij u zich comfortabel voelt. Naast gegarandeerde kwaliteit biedt een partnerschap met CSU Hotel Services u de volgende voordelen:

• meedenkende en flexibele partner
  • zorgeloze dienstverlening door vakkundig personeel
  • gegarandeerde continuïteit
  • één aanspreekpunt met optimale bereikbaarheid
  • volledige openheid in kostenstructuur en managementrapportages
  • housekeeper in dienst van u of van ons
  • altijd extra capaciteit voor hand- en spandiensten
  • keuze uit diverse contractvormen
Scherp in elk werkveld