Home > Sectoren > Hotels > Referenties CSU Hotel Services

Referenties CSU Hotel Services

Han Breteler, General Manager bij Hotel Carlton De Brug 'Carlton De Brug was 40 jaar geleden de vierde klant. Na al die jaren is de relatie nog steeds goed. Mijn motto – afspraken maken is afspraken nakomen – past precies bij onze samenwerking. Ik hecht veel waarde aan het persoonlijke contact én het feit dat CSU Hotel Services er altijd is als we ze nodig hebben. Natuurlijk is het ook belangrijk dat er een betaalbaar prijskaartje aan hun diensten hangt. Medewerkers van CSU Hotel Services leveren kwaliteit en komen ook zelf met ideeën en oplossingen. Die inbreng is onmisbaar voor een hotelier. Eigenlijk voelt het alsof het ons eigen personeel is. Een groter compliment kun je niet geven!'

Rik Hüsken, General Manager bij conferentiehotel Kapellerput 'De gesprekken met CSU Hotel Services zijn altijd aangenaam en open. Ze hebben oog voor het belang van ons hotel en begrijpen waar het in de hotelwereld om draait, wat het werk inhoudt, waar uitdagingen liggen en wat gasten belangrijk vinden. Het gaat niet om een verkooppraatje; ze leveren maatwerk en doen wat ze beloven. Ik ben heel tevreden over de kwaliteit van de dienstverlening en de heldere communicatie van CSU Hotel Services. Maar de echte meerwaarde zit voor mij in de menselijke bedrijfsvoering: goede hospitality, eerlijk contact, oog voor kwaliteit en altijd op zoek naar een gezamenlijke win-winsituatie.'

Michael Spetter, CEO Hotel & Leisuregroep Zuid-Nederland Als directeur van een hotel wil je daarin ontzorgt worden door een betrouwbare partner. Dit heeft de heer Spetter gevonden in CSU Hotel Services. Betrouwbaar, menselijk, een familiebedrijf en heel belangrijk, CSU Hotel Services levert stabiel goed werk. Als er een medewerker ziek is dan zorgt CSU Hotel Services voor vervanging, het hotel merkt hier niets van. Het werk gaat gewoon door met dezelfde kwaliteit want alle medewerkers werken met dezelfde methoden.

Scherp in elk werkveld