schoonmaak vakantiepark csu

Echt genieten in een vakantiepark doe je pas in een schone, frisse omgeving. Ontdek de schoonmaakoplossingen van CSU.

Schoonmaak vakantieparken

Lekker, vakantie. Een tijd van even helemaal niets. Als verantwoordelijke op een vakantiepark wil jij dat gasten daar optimaal van genieten. Je wil dat gasten kunnen neerploffen op een schone bank in je vakantiehuisje, gezellig samen kunnen zijn in een frisse bungalow en onder de douche kunnen stappen in een hygiënisch toiletgebouw. De schoonmaakmedewerkers van CSU zijn een onmisbare schakel in de vakantiebeleving van jouw gasten. Het is daarom dat ons werk zo mooi en dankbaar is.

Meer dan een schoon bedrijf

Jij hebt maar één doel: alle gasten een onvergetelijke vakantie bezorgen. Onze mensen dragen daar graag een steentje aan bij. Niet alleen door te zorgen voor een schoon verblijf. Ook door bedden op te maken, het klaarzetten van kindermeubilair en welkomstpakketten, glasbewassing, én – niet te vergeten – door een flinke dosis gastvrijheid. Want een gemeende lach en een vriendelijke begroeting doen iets met je gasten.

Vakkundig en flexibel

Wij zijn er niet alleen voor de gasten, ook voor jou. Want als jij je volledig kan focussen op je werk, komt dat het vakantiegevoel van de gasten ten goede. Daarom passen we de schoonmaak van je bungalowpark of vakantiepark aan, aan jou en je bezoekers. Dat vraagt om korte communicatielijnen, duidelijkheid en flexibiliteit. Je overlegt met onze manager op het park, die meedenkt in de planning. Samen nemen jullie belangrijke beslissingen en kijken jullie welke acties uitgevoerd moeten worden. Zo zorgen we samen voor een fijne en zorgeloze vakantie voor jouw gasten.

Schoonmaken op vakantieparken
Vakantiehuisje scherper en slimmer schoonmaken met csu

CSU contact