Home > Over CSU > Missie en visie

Missie en visie

Onze missie en visie

Visie
CSU wil een deskundige, betrouwbare en innovatieve partij zijn die zich onderscheidt met goed werkgeverschap, excellente operatie en een klantgerichte aanpak. Onze kerncompetentie is:

• Diensten efficiënt en klantgericht organiseren
  • Met veel medewerkers op veel verschillende plaatsen
  • Met een beperkt investeringsniveau en relatief lage risico’s.

Missie
CSU is in Nederland voor bedrijven een deskundige, proactieve en innovatieve partner in schoonmaak en gelieerde markten. CSU wil een bedrijf zijn waar klanten graag klant worden en blijven en waar mensen graag komen en blijven werken. Een integere, mensgerichte organisatie met persoonlijke aandacht voor werknemers en klanten. Vanuit een verantwoord rendement en een continuïteitsstreven helpt CSU met duurzame oplossingen klantdoelstellingen te verwezenlijken.

Werknemers maken het verschil
CSU is scherp op het permanent verbeteren van haar dienstverlening. Wij richten ons op de tevredenheid, gezondheid en motivatie van werknemers. Werknemers die goed in hun vel zitten, leveren beter werk. Dat zorgt voor tevreden klanten en groei. En dat biedt ruimte om extra te investeren in kwaliteitsverbetering om klanten nog beter te kunnen bedienen.

Kwaliteits-, Arbo- en Milieubeleidsverklaring
Het beleid van CSU is gericht op het continu verbeteren van de dienstverlening, het creëren en continu verbeteren van een goede en veilige werkomgeving en steeds verder beperken van de milieubelasting van activiteiten op de leefomgeving. Lees hier de volledige KAM-beleidsverklaring.