De kracht van opleiden

Onze schoonmaakmedewerkers creëren iedere dag gezonde, gastvrije en gelukkige werk- en leefomgevingen. Daar is vakkennis voor nodig. Elke collega die bij ons in de schoonmaak aan de slag gaat, heeft onze basisinstructie gevolgd. En na een aantal maanden bieden we iedereen een basisvakopleiding aan. Eventueel met relevante extra’s, afhankelijk van de branche, zoals food, hospitality of zorg. Zo zorgen we voor een goede basis voor iedere medewerker.

CSU Academy en de nieuwste opleidingstechnieken

De schoonmaakmarkt verandert voortdurend. En zeker zo belangrijk: kennis en diploma’s vergroten het zelfvertrouwen van onze collega’s én hun carrièrekansen. Daarom dagen wij onze medewerkers uit om zich te blijven ontwikkelen. Dat doen we door opleidingen, trainingen en e-learnings aan te bieden. Onder meer via onze eigen CSU Academy. Hier kunnen medewerkers doelgericht werken aan hun eigen ontwikkeling. Maar ook via ontwikkelinstrumenten als het Persoonlijk Ontwikkelplan, via taaltrainingen en via onze e-learning modules die aansluiten bij jouw wensen en behoeftes.

Taaltrainingen

Wie goed Nederlands spreekt en schrijft, heeft in onze maatschappij meer kansen. Het opent deuren naar meer mogelijkheden in het werk. En om bijvoorbeeld een opleiding te volgen. Dat leidt weer tot meer voldoening en werkplezier. Daarom kan elke medewerker via ons taalcursussen volgen. Zo helpen we laaggeletterdheid te verminderen.