Home > Over CSU > Duurzaam > Mens > Unieke winstdelingsuitkering

Unieke winstdelingsuitkering

CSU beloont goed werk en extra inspanningen door het toepassen van marktconforme en moderne arbeidsvoorwaarden en een correcte naleving van de cao. Maar we gaan verder. Als het goed gaat met CSU, profiteren ook onze medewerkers hiervan. Bij goede resultaten delen zij mee in de winst via een unieke winstdelingsregeling.

CSU investeert al jaren structureel in goed werkgeverschap. We belonen goed werk en extra inspanningen door het toepassen van marktconforme en moderne arbeidsvoorwaarden en een correcte naleving van de cao. Maar we gaan verder; als het goed gaat met CSU, profiteren ook onze medewerkers hiervan. Bij goede resultaten delen zij mee in de winst via een unieke winstdelingsregeling. Onze medewerkers vormen onmisbare schakels in onze dienstverlening. Zij zorgen voor meerwaarde bij onze klanten en verdienen alle waardering voor hun inzet. Als mensenbedrijf geloven wij dat investeren in duurzame inzetbaarheid loont. Bij CSU gaan we daarom een flinke stap verder dan wat wettelijk verplicht is.

Waardecheque cadeau
Voor schoonmaakmedewerkers heeft CSU al een aantal jaren een unieke winstuitkering boven op de cao-afspraken. Wanneer CSU de financiële doelstellingen heeft behaald, krijgen medewerkers - die aan de gestelde criteria voldoen - een waardecheque. De waarde van de cheque is afhankelijk van het aantal dienstjaren bij CSU en de omvang van het dienstverband.