Home > Over CSU > Duurzaam > Mens > Opleiden

Opleiden

Scherp op scholing

Onze diensten vereisen vakkennis. Hiervoor maken wij gebruik van zowel eigen opleidingen als die van derden. Iedere medewerker die bij CSU in de schoonmaak aan de slag gaat, volgt de basisvakopleiding. Via CSU behaalden ruim 1.000 medewerkers in 2017 hun diploma via het RAS-Examenbureau. CSU is hiermee voor het vijfde jaar op rij de grootste opleider voor de basisvakopleiding algemene schoonmaak.

De afgelopen jaren volgden zo’n 7.000 medewerkers de basisvakopleiding en we blijven de ingezette lijn volgen. Door het behalen van een diploma, hebben medewerkers zichtbaar meer zelfvertrouwen in hun werk en nemen hun carrièrekansen toe. Dit geeft energie en brengt iedereen verder, het individu en het bedrijf, maar ook onze opdrachtgevers. Tevens omarmen we ook nieuwe ontwikkelingen op het gebied van opleiding zoals e-learning. Voor het middenkader is er binnen de CSU Academy een management development-programma.

In de praktijk
Collega Rogier Morel, werkzaam als rayonmanager CSU Food in Zuidwest-Nederland, ervaart positieve invloeden van de training bij zijn medewerkers, in zijn eigen werk en bij de opdrachtgever. “Investeren in mensen levert focus, structuur en rust op.”