Home > Nieuws > CSU sponsort Het Geluid op Q-music

CSU sponsort Het Geluid op Q-music

Maandag 17 Augustus 2015

Vandaag start op radiozender Q-music de actie Het Geluid. Schoonmaakbedrijf CSU sponsort dit spannende radiospel waarin een scherp gehoor mooie prijzen kan opleveren. Daarnaast organiseert CSU zijn eigen actie en gaat op zoek naar dé schoonmaaksong aller tijden.

CSU is Scherp op Schoon. Deze mentaliteit is aanwezig in alle lagen van de organisatie. Om de campagne Scherp op Schoon nog meer onder de aandacht te brengen, start CSU een zoektocht naar hét geluid: wat is dé ‘schoonmaaksong’ aller tijden? Via een speciale actiepagina kunnen deelnemers hun favoriete schoonmaaksong doorgeven en daarmee mooie prijzen winnen. Uiteindelijk wordt van alle inzendingen een playlist gemaakt en een Schoonmaak Top 10 samengesteld.

Het Geluid van 2015
Het Geluid
is één van de meest succesvolle en langstlopende acties op de Nederlandse radio. Luisteraars van Q-music krijgen elke werkdag, ieder uur tussen 7.00 en 19.00 uur, een geluid te horen. Wie de herkomst ervan raadt, wint het bedrag dat Het Geluid op dat moment waard is. Vorig jaar werd het spel bijna twee maanden lang gespeeld en incasseerde de winnaar €44.800 door het geven van het juiste antwoord.

Klik hier voor meer informatie over Het Geluid van 2015 op Q-music
Klik hier voor de actiepagina van Het geluid van CSU

Meer informatie
Woordvoerders
Erwin Vos

Manager Marketing & Communicatie
Erwin.Vos@csu.nl
06 13227833

Gerline Capellen

Specialist Marketing,
Communicatie en PR
Gerline.Capellen@csu.nl
0413-285261

Nieuwsbrief

Als eerste het laatste nieuws over CSU? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.