CSU en INOS verlengen samenwerking

inos-ws

Recent verlengde CSU de schoonmaakwerkzaamheden bij INOS (Stichting Katholiek Onderwijs Breda) voor minimaal 4 jaar. CSU verricht zowel de dagelijkse als periodieke schoonmaakwerkzaamheden en glasbewassing van 14 locaties. INOS vindt in CSU een flexibele, meedenkende partner. Met een competentiescan borgt CSU de optimale inzet van medewerkers.

INOS kiest met CSU voor een volledige ontzorging

INOS stelt hoge eisen aan de kwaliteit van de schoonmaak van de scholen. CSU liet binnen het vorige contract zien kennis te hebben van de branche. Paul van den Broeck, stafmedewerker facilitaire zaken & financiën INOS: “Onze intentie is om een langere samenwerking aan te gaan waarbij onze scholen volledig ontzorgd worden van de schoonmaak. Wij hebben er alle vertrouwen in dat CSU voldoet aan het programma van eisen die INOS stelt. Wij zetten hoog in als het gaat om kwaliteit van schoonmaak in onze scholen. Een schone en frisse school draagt bij aan de eerste indruk van ouders bij hun keuze voor een school. Daarnaast is goede hygiëne van belang voor de gezondheid van onze leerlingen en medewerkers. Zeker in deze tijd, waarin door de komst van het coronavirus, de lat extra hoog ligt.”

De juiste mensen op de juiste plek

CSU investeert in medewerkers door inzet van een competentiescan. Zo komen talenten en vaardigheden van de schoonmaakmedewerkers naar boven. Deze staat aan de basis van persoonlijke opleidingsplannen. Jos van Dijk, Districtmanager CSU: “INOS is op zoek naar ontzorging, zodat zij zich kunnen focussen op primaire taak; het verzorgen van goed onderwijs. CSU draagt hieraan bij door alle medewerkers op basis van hun wensen, behoeftes en ambities op de juiste plek te plaatsen. Dit zorgt voor een groot verantwoordelijkheidsgevoel en betrokkenheid van de medewerkers op de locaties.”