Home > Klantverhalen > Zurichtoren

Zurichtoren

Frank is scherp op samenwerking

Frank van der Helm, Gebouwmanager van de Zurichtoren in Den Haag
De Zurichtoren is een iconische kantoortoren aan de Muzenstraat in Den Haag. Gebouwd naar een ontwerp van architect César Pelli is het gebouw met een lengte van 88 meter een van de blikvangers van de Haagse skyline. De Zurichtoren biedt plaats aan talloze bedrijven en instanties.

Frank: “Huurders en bezoekers moeten optimaal gebruik kunnen maken van de Zurichtoren. Daarom moeten de algemene ruimtes altijd piekfijn in orde zijn. Van de entree tot de parkeergarage. De gedreven objectleider van CSU staat hiervoor garant. Hij ontzorgt en signaleert eventuele problemen. En is een vertrouwd gezicht in het gebouw. Hospitality zit hem in de genen!”

“Bij ons werken beveiliging, gebouwbeheer en schoonmaak samen als één team. Van een partner als CSU verwachten we daarom flexibiliteit en proactiviteit. Gelukkig is CSU daar heel scherp op en is de communicatie transparant. De Zurichtoren is een belangrijk zakelijk knooppunt. Dat heeft implicaties voor de kwaliteit van de schoonmaak. Onze huurders zien graag een 8+ en nemen met een 6,5 geen genoegen. Wij vertrouwen daarom op de expertise van de medewerkers van CSU. Scherp op goed schoon én op service. Daar draait het om.”